BONES VACANCES!

 Bones vacances a l'alumnat de 6é!

 Ací vos posaré recursos i recomanacions per poder repassar aquest estiu.

Vos faig llista de recomanacions: 

 

1. Llegir  (els llibres que més vos agraden de la biblioteca o d'alguna llibreria)

També poden entrar a biblioteques gratuïtes online com LEOTECA (FA FALTA REGISTRAR-SE)

 

2. Escriure (fer un diari setmanal, un llibre de contes fantàstics, fer un còmic...)

 

3. Repàs de castellà (gramàtica)

4. Repàs de castellà (ortografia) 

Els punts 3 i 4 podem treballar-los imprimint fitxes d'aquest pdf: REPASO SEXTO 

 

5. Recordar posicions de la flauta i tocar alguna cançó (al blog moltes des de 3r a 6é).


Comentaris