Bones vacances a l'alumnat de 6é!
Ací vos posaré recursos i recomanacions per poder repassar aquest estiu.
Vos faig llista de recomanacions:
1. Llegir (els llibres que més vos agraden de la biblioteca o d'alguna llibreria)
També poden entrar a biblioteques gratuïtes online com LEOTECA (FA FALTA REGISTRAR-SE)
2. Escriure (fer un diari setmanal, un llibre de contes fantàstics, fer un còmic...)
3. Repàs de castellà (gramàtica)
4. Repàs de castellà (ortografia)
Els punts 3 i 4 podem treballar-los imprimint fitxes d'aquest pdf: REPASO SEXTO
5. Recordar posicions de la flauta i tocar alguna cançó (al blog moltes des de 3r a 6é).
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada